ΟΜΑΔΑ Δ΄…………
Ονοματεπώνυμα: ………………………………………
Διαβάστε
στο διαδραστικό σχολικό βιβλίο στην
υποενότητα
«οικονομικοί
μετασχηματισμοί» για
τη συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή
(1774).http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/
Για να μάθετε
περισσότερα για το περιεχόμενο της
συνθήκης ανοίξτε την
Εγκυκλοπαίδεια
Μείζονος Ελληνισμού, Εύξεινος Πόντος
Απαντάτε
στις παρακάτω ερωτήσεις:
1):Με
βάση όσα διαβάσατε ποιες επιπτώσεις
είχε στην οικονομία του ελλαδικού χώρου
η συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή ;
Δημιουργήστε
εννοιολογικό χάρτη από την η- τάξη (ΠΣΔ)ή
με το bubbl.us
Με βάση τις πληροφορίες που πήρατε από την παραπάνω ιστοσελίδα ανοίξτε το GoogleEarth και σημειώστε: τις σπουδαιότερες ελληνικές παροικίες του εξωτερικού.
3) file:///C:/Users/user/Downloads/meeting_0052_7491.pdf (σελ, 10-11)
Με τις πληροφορίες που συγκεντρώσατε από την προηγούμενη ιστοσελίδα να δημιουργήσετε στο πρόγραμμα παρουσίασης 4-5 διαφάνειες, όπου θα παρουσιάζετε Έλληνες εμπόρους του εξωτερικού τον 18ο αι., δραστηριότητές τους υπέρ των Ελλήνων και σχετικές εικόνες
ΚΟΙΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
1)Είσαι τοπικός άρχοντας στην Ελλάδα τον 18ο αιώνα και εμπνεόμενος από τις ιδέες του διαφωτισμού αποφασίζεις να ιδρύσεις ένα σχολείο στην περιοχή σου. Γράψε ένα σύντομο διάλογο με έναν έμπορο του παροικιακού ελληνισμού τον οποίο θα προσπαθήσεις να πείσεις να δεχτεί να βοηθήσει οικονομικά στην ίδρυση του σχολείου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το storybird.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου