Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΡΕΑ 1η μικροδραστηριότητα εξ αποστάσεως στην ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2/4/2020 1ο Γυμνάσιο Πύλης


ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΡΕΑ 1η μικροδραστηριότητα εξ αποστάσεως στην ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2/4/2020 1ο Γυμνάσιο Πύλης

ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ε Ν Ο Τ Η Τ Α 5 Ο ελληνισμός από τα μέσα του 18ου αι. έως τις αρχές του 19ου αι.


ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΜΑΔΑ Α΄………… Ονοματεπώνυμα: ……………………………………


 Διαβάστε την υποενότητα: «Κοινωνικοί μετασχηματισμοί» στο διαδραστικό σχολικό βιβλίο :http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/

 Για να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κοινωνικούς μετασχηματισμούς ανατρέξτε στo Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού ->Οθωμανική περίοδος -> Προς την Επανάσταση.http://www.ime.gr/chronos/11/tgr/gr/frameset.html?200
Στη συνέχεια σε διαφάνειες παρουσίασης να απαντήσετε:
  1. Ποιες κοινωνικές ομάδες του ελληνισμού είχαν ηγετικές θέσεις στην οθωμανική αυτοκρατορία και ποιος ήταν ο ρόλος τους; (2 διαφάνειες)
  1. Εμπλουτίστε με εικόνες.(έως 3 διαφάνειες)

3)Να δημιουργήσετε σε word (με το word Art) ή σε παρουσίαση (smart art) την κοινωνική πυραμίδα των Ελλήνων της οθωμανικής αυτοκρατορίας κατά τον 18ο -19ο αι.



ΟΜΑΔΑ Β΄……… Ονοματεπώνυμα: …………………………………………

 Διαβάστε στο διαδραστικό σχολικό βιβλίο την υποενότητα: “Νεοελληνικός Διαφωτισμός και Εκκλησία” http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/

1) Ανοίξτε το λογισμικό : https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82 (Ιδέες των εκπροσώπων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού) και δημιουργήστε εννοιολογικό χάρτη ή σχεδιάγραμμα (με word) με τις βασικές ιδέες των εκπροσώπων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού

2) Ανοίξτε το λογισμικό: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8C_%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8C( Κρυφό Σχολειό και συμβολή των λειτουργών της εκκλησίας στην εκπαίδευση του Υπόδουλου έθνους ) και σε πρόγραμμα παρουσίασης να απαντήσετε σύντομα στην παρακάτω ερώτηση:
-Τι πληροφορίες αποκομίσατε για το κρυφό Σχολειό;
  1. Να φτιάξετε έναν χάρτη στο https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82
ή σε έγγραφο του word όπου θα εντοπίσετε τις πόλεις από όπου πέρασε και δίδαξε ο Κοσμάς ο Αιτωλός , αναζητώντας πληροφορίες ελεύθερα.





ΟΜΑΔΑ Γ΄………… Ονοματεπώνυμα: ………………………………………

 Διαβάστε στο διαδραστικό σχολικό βιβλίο την υποενότητα Νεοελληνικός Διαφωτισμός, εστιάζοντας στους εκπρόσωπους του Νεοελληνικού διαφωτισμού. http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/
 Ανοίξτε το λογισμικό Το ‘21 εν πλω, http://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/education/literature_history/search.html?details=100 όπου θα αναζητήσετε πληροφορίες για τον Αδαμάντιο Κοραή
και
και το λογισμικό http://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/education/literature_history/search.html?details=69 όπου θα αναζητήσετε πληροφορίες για τον Ρήγα Φεραίο
Απαντάτε στις παρακάτω ερωτήσεις:
1) Δημιουργήστε στο word χρονογραμμή με στοιχεία από τη ζωή του Αδαμάντιου Κοραή και του Ρήγα Φεραίου .

  1. Βρείτε εικόνες βιβλίων ή χαρτών (από google εικόνες) για τον Ρήγα Βελεστινλή και τον Αδαμάντιο Κοραή και δημιουργήστε ψηφιακή αφίσα.

3) Δημιουργήστε εννοιολογικό χάρτη ή σχεδιάγραμμα (με word) με τα ονόματα των εκπροσώπων του Νεοελληνικού διαφωτισμού.

Παρατήρηση: Όλες οι απαντήσεις να αποσταλούν στο προσωπικό μου email!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου