ΚΑΛΑΜΑΡΑ
ΡΕΑ 1η
μικροδραστηριότητα
εξ
αποστάσεως
στην
ΙΣΤΟΡΙΑ
Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
2/4/2020 1ο
Γυμνάσιο Πύλης
ΙΣΤΟΡΙΑ
Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ε
Ν Ο Τ Η Τ Α 5
Ο
ελληνισμός από τα μέσα του 18ου αι. έως
τις αρχές του 19ου αι.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΜΑΔΑ Α΄…………
Ονοματεπώνυμα: ……………………………………
Διαβάστε την υποενότητα:
«Κοινωνικοί μετασχηματισμοί» στο
διαδραστικό σχολικό βιβλίο
:http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/
Για να βρείτε
περισσότερες πληροφορίες σχετικά με
τους κοινωνικούς μετασχηματισμούς
ανατρέξτε στo Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
->Οθωμανική περίοδος -> Προς την
Επανάσταση.http://www.ime.gr/chronos/11/tgr/gr/frameset.html?200
Στη συνέχεια σε
διαφάνειες παρουσίασης να
απαντήσετε:
- Ποιες κοινωνικές ομάδες του ελληνισμού είχαν ηγετικές θέσεις στην οθωμανική αυτοκρατορία και ποιος ήταν ο ρόλος τους; (2 διαφάνειες)
- Εμπλουτίστε με εικόνες.(έως 3 διαφάνειες)
3)Να δημιουργήσετε
σε word (με το word
Art) ή σε παρουσίαση (smart
art) την κοινωνική πυραμίδα των Ελλήνων
της οθωμανικής αυτοκρατορίας κατά τον
18ο -19ο αι.
ΟΜΑΔΑ Β΄………
Ονοματεπώνυμα: …………………………………………
Διαβάστε στο διαδραστικό
σχολικό βιβλίο την υποενότητα:
“Νεοελληνικός Διαφωτισμός και
Εκκλησία”
”http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/
1) Ανοίξτε το λογισμικό
:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
(Ιδέες
των εκπροσώπων του Νεοελληνικού
Διαφωτισμού)
και
δημιουργήστε εννοιολογικό χάρτη ή
σχεδιάγραμμα (με word)
με
τις βασικές ιδέες των εκπροσώπων του
Νεοελληνικού Διαφωτισμού
2) Ανοίξτε
το λογισμικό:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8C_%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8C(
Κρυφό Σχολειό και συμβολή των λειτουργών
της εκκλησίας στην εκπαίδευση του
Υπόδουλου έθνους ) και σε πρόγραμμα
παρουσίασης να απαντήσετε σύντομα στην
παρακάτω ερώτηση:
-Τι
πληροφορίες αποκομίσατε για το κρυφό
Σχολειό;
- Να φτιάξετε έναν χάρτη στο https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82
ή
σε έγγραφο του word
όπου
θα εντοπίσετε τις πόλεις από όπου πέρασε
και δίδαξε ο Κοσμάς ο Αιτωλός , αναζητώντας
πληροφορίες ελεύθερα.
ΟΜΑΔΑ Γ΄…………
Ονοματεπώνυμα: ………………………………………
Διαβάστε στο διαδραστικό
σχολικό βιβλίο την υποενότητα Νεοελληνικός
Διαφωτισμός, εστιάζοντας στους
εκπρόσωπους του Νεοελληνικού διαφωτισμού.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C105/751/4929,22488/
Ανοίξτε το λογισμικό
Το ‘21 εν πλω,
http://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/education/literature_history/search.html?details=100
όπου θα αναζητήσετε πληροφορίες
για τον Αδαμάντιο Κοραή
και
και το λογισμικό
http://www.greek-language.gr/digitalResources/literature/education/literature_history/search.html?details=69
όπου θα αναζητήσετε πληροφορίες
για τον Ρήγα Φεραίο
Απαντάτε στις παρακάτω
ερωτήσεις:
1) Δημιουργήστε
στο word χρονογραμμή
με στοιχεία από τη ζωή του Αδαμάντιου
Κοραή και του Ρήγα Φεραίου .
- Βρείτε εικόνες βιβλίων ή χαρτών (από google εικόνες) για τον Ρήγα Βελεστινλή και τον Αδαμάντιο Κοραή και δημιουργήστε ψηφιακή αφίσα.
3)
Δημιουργήστε εννοιολογικό χάρτη ή
σχεδιάγραμμα (με word)
με τα ονόματα των εκπροσώπων του
Νεοελληνικού διαφωτισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου